0c

Kasım 11, 2009

tersten eserse tüh biz
derdi tu
fransızlar


gülün essin tersten yoksa gülümse hadi
istemiyorlar olmak rasyonalize bile kediler
bir küstü sana şehir tül ev
küstün zaten annene.
acıktı karnın tutku sonra
anlamadıklarım ada verir fire
zaman o da çok ne zaman
benzer sıfıra ad kadar ne
o oyunlar tehlikeli yaprağa bir namaz o
uyursun

yağmur sen yağar şehre bütün gece

ve tutunamayanlar düşebiliyor bile ağaçtan
görsün üzmeye şehri turuncusu baharın
ve plaklar plaklar plaklar aynı
de bir de iki
da unuttun tadını bir şarkının sanki
tura bir
ikide diyorum yazı
biriktiriyorum ellerimle de bir tufanları

bu ben inatla yerlerine bir üç başının

kalıyor yoldaş bedenin hayret
şaşkın mı yaptı kul kutu tedbir
aşk kuruyor tuzak bir bubisinden ne
zaman mat geçmediği yol tam
o işte bilmiyor geçmek da yol bir türlü
durmadan ağırlaşıyorum ağlıyorum tuğla
istiyor tutuklamak beni arsız devler

Truva'dan geliyor ta bir tutarsız sonunda bak

unuttum sende günü mü ne
korkma öyleyeceğim şey bir id mi?
tutuldum kattın şekere anda bir tuttun
bugün attım tepemi artık olduysa nasıl tutmadın
kaldım seni kalmadın tuttum sana

tutkalsın biraz sevgilim tuta tuta kendini


0 comments:

Yorum Gönder

Çürümenin Blogu © 2008 Blog Design by Randomness