0c

Kasım 18, 2009

her şey yüzeyde. yüzüyorlar bak. bak yüzüyorlar. üzüyorlar üzüm üzüm. sanırım iyi şarap olur benim hüznüm. aslında diyorum ki ve ne kadar desem azdır, hüzün bana çok yakışıyor. sen de orta oyunu oynarcasına diyecektin ki, yüzün bana çok yakışıyor. ikisi de bak ne demli çakışıyor. mevsimler kışınca baharlanıyor yazım bir güzel, ah sen bilmezsin bizi bu güz bu el havalar mahvediyor. ve harlanıyor elim kışkırtıyor yazı. ahenkaz gibiyim boyamak istiyorum duvarları.

her şey yüzeysel. götürüyor sel alıp bak. bak sel alıp götürüyor. hüznün derisi yüzülünce geriye bi'yüzüm kalıyor. yüzümden geriye kalanlarsa mahzenlerde tozlanacak. sesimi imleyemiyorum ya bir türlü, bu kader oluyor ancak. sırrını paylaşsan iyi olur artık, varla yok arasında ne var? benim işte imlaya gelmez bir de sevgim var... sınırları sinirlere dayayan. da yanmaz gemiler de bu saatten sonra benim güneşi terk edesim var.



"uçmak istiyorum güneşi terk etmek
bir enkaz gibi hissettirdin bana kendimi
artık zamanı boktan kafamı sömürmenin
ve şu parça parça ay dağını tırmanmamın cehenneme"*






*Melodium - Quit The Sun eşliğinde *

0 comments:

Yorum Gönder

Çürümenin Blogu © 2008 Blog Design by Randomness