0c

Ekim 14, 2009

bugün karnım açıktı. kıvırmalı kaşarlıydı pide yedim. çuval çuval incirim vardı. üç üç kuruşluk çiğerim bi de yaban yaban ellerim. bak adımlarımız adım adım silikleşiyor bakma. sen de ben bir yerlere gidiyorum. ben hep bir yerlere gidiyorum. gelmek üzere gidiyorum gitmek üzere geliyorum. bazen. bazen de gel gitlerin üzerine üzerine gidiyorum. ama ben hiç ali okumadım biliyor muyum. iyi ki okumadım. çünkü mağaradaki yanlarım ağrıyor o zaman. ve bir gözüm topta bir gözüm alide yalanlar söylüyorum.
hem her prenses bir dramadır yakından bakınca. yağmur yağıyorum topraklarına bunu bil. üstelik yorganını didikliyorum durmadan ve ecele işiyorum şeytan karışıyor. bilemedim yazdığı gibi mi konuşmalı insan kendime yazacağım artık mektupları. dünün birinde çıktı karşıma yalnızlık ve kaçacak yer yok hepimiz halkıyız.


0 comments:

Yorum Gönder

Çürümenin Blogu © 2008 Blog Design by Randomness